A munka

A főbb munkálatok: Először A duroplasztlemezek kerültek le róla, alattuk a sárvédőívek lettek kicserélve, közben a motor is kikerült a helyéről, meg lett tisztítva, helyre lett hozva. Kikerült a bölcső is, amiről kiderült, hogy a karambolkor deformálódott. A hattyúnyak is kikerült, majd az egyéb rozsdafoltok, lyukak is javításra kerültek, felkerült az új hattyúnyak, cserélni kellett az első keresztmerevítőt is. A hegesztések Le lettek tömítve, majd korrózióvédő festékkel lefestve. Az egész motortér ezzel lett kifestve. Bekerült az új (bontott) bölcső, és a feljavított motor. Új (bontott) hátsó és bal első ajtót is kapott az autó. Kikerültek az üvegek, és ment a festés-előkészítésre, majd festésre (Alapozás, glettelés, csiszolás, fújás kamrában kétkomponensű Nobihel festékkel, zöld: Opel-fiftiesgreen, fehér: Suzuki-36s, Ici lakkal telibe lakkozva). Ezután már csak az összerakás lett volna hátra, de amikor kész volt, kiderült, hogy rossz a generátor, amit még ki kellett javítani. Összerakás után került sor a teljes kárpitcserére.

Képek:

A munkafolyamatokról készült képeket nem időrendi, hanem valamilyen logikus sorrendbe próbáltam rakni. Persze, azért nagyrészt az időrendet is tartva... A képekre kattintva új ablakban nagyobb méretben is megnézhetők.

Szétszedés. Most "bújnak elő" a hibák. A motortér kipakolása:


A sárvédőívek cseréje:


A hattyúnyak:


A belső tér:


A régi, és az új bölcső:


Hegesztés után: a varratok szigetelése:


A hátsókerék-felfüggesztés. Lecsiszolva, rozsdátlanítva, lekezelve:


A motortér kijavítva:


A motor:


Összerakás, Átépített alkatrészek próbája a festés előtt:


Festés után:


Összerakás után - már csak a kárpit van hátra: