A kezdet - ilyen volt, amikor megvettem
2004 februárban találtam rá. Hát nem örvendett a legjobb állapotnak... Egy úgy-ahogy kijavított karambolos kocsi. A bal elejét nyomhatták be, amit kihúzattak, meghegesztettek, a törtfehér színt ahol lejött fehérrel kijavítottak, hűtőventillátor a gombáról lekötve, (Pedig a gomba jó volt!) egy kapcsolón keresztül (biztosíték nélkül) az akkumlátorra kötve, A karburátorfűtés csatlakozója szétégve (szinte az összes 1.1-es Trabi karburátorfűtése így jár), szabadon lógó biztosítás nélküli 12V-os vezetékek, bal oldali biztonsági őv lóg (hogy ment ez így át a vizsgán?), jobb első ajtó mellett kilátni, rozsdafoltok a fémen, a duroplaszt-alkatrészekből pedig kitörött darabok. A kuplungszerkezet a széthullás határán (bár kaptam hozzá egy újat), a fék sem túl megbízható, a motornak erős szelephangja van (persze csak a vásárlást követő napon lett ilyen - pedig egyáltalán nem kínoztam...) és még számtalan apróság. Meg amik még később derülnek ki...
De hát ezért nem került annyiba, mint a többi 1.1-es kombi.
Egy hónapig sem használtam. Ment felújításra. Hiszen ezért vettem. A felújításban én nem vettem részt, (talán majd a következőnél:) minden szakemberek munkája.
Képek:
A teljes autó:
Részletek: A motortér:
A belső tér:
A műszerfal:
És pár "új" alkatrész:
|