A költségek

A dolog fájdalmas része...
A ráfordított pénz. Amit nehezen adok ki, de azt hiszem végülis megérte. Tehát az árak (körülbelül):

  • Karosszéria és motor javítás/átalakítás anyagköltségei (gyertyák, hidrotőkék, vezérműszij, tömítések, olajszűrő, levegöszürő, szimeringek, vízpumpa, hattyúnyak, sárvédöjavitóívek, elsőmerevítő, bowden, tartógömbfejek lengőkarral, kormányöszekötők, drótkorongok, gyujtókábelek, bölcső, kipufogócső, vízcső, bilincsek, szilentek, alapozó, szilo, lemezek, higitó, motorháztető, maszk, hátsóajtó, rozsdamaró, elsőajtó, hátsólámpa, lámpabúra, lökhárítók, műszerfal, ajtógumik, motorolaj, váltóolaj, első indexek, meg még amit elfelejtettem...): ~130 000 Ft
  • Karosszéria és motorjavítás munkadíja: 100 000 Ft
  • Festés anyagköltség és munkadíj (Kétkomponensű Nobihel festék, zöld: Opel-fiftiesgreen, fehér: Suzuki-36s, Ici lakkal telibe lakkozva): 140 000 Ft
  • Kárpitozás anyag és munkadíj (ajtók, oldalfalak, ülések, kalaptartó): ~30 000 Ft

  • Összesen: ~400 000 Ft. Ehhez még hozzávehetjük a vételárat (150 000 Ft) és az átírás, színváltozás, egyéb papírmunka költségeit (~50 000 Ft)

  • Időben pedig... kb 8 hónap.